با توجه به مدت محدود تبلیغات اقدامات زیر برای تاثیر هرچه بیشتر تبلیغات پیشنهاد می‌گردد:

1-      قبل از انتخابات نشست‌هایی غیر رسمی برگزار شده و موافقت سران محله‌ها، کسبه، بازاریان، روئسای ادارات و پایگاه‌های بسیج گرفته شود.

2-      کار تبلیغات باید با قدرت و از همان ساعات ابتدایی تبلیغات آغاز شود.

3-      رزرو بیلیبوردهای بزرگ تبلیغاتی از قبل باید انجام شده باشد همچنین چسبانیدن تبلیغات در مسیرها و معابر پر رفت و آمد و گرفتن جاهای  در معرض دید کاری است که اگر در شب اول انجام نشود توسط رقیب پر می‌شود.

4-      شب اول تبلیغات تمام خیابان های اصلی و فرعی شهر پر شود از پوسترها و عکس‌های بزرگ.

5-      از شب دوم تا یک شب باقیمانده به آخرین مهلت تبلیغات، بسته‌های پستی حاوی CD و بروشور به درب خانه‌ها برده شود یا درون خانه‌ها انداخته شود.

6-      حتما یک آرم یا لوگوی تبلیغاتی طراحی شده و روی CD ها و بروشورها و پایین عکس‌ها درج شود تا بیننده هرکجا آن را دید سریع ذهنش معطوفِ کاندیدا شود.

7-      متن بروشورها کوتاه باشد و از ادبیات جدید در آن استفاده شود. به عنوان مثال به هیچ عنوان با عبارت: «در خانواده‌ای مذهبی و تحصیلکرده به دنیا آمد» شروع نگردد!

8-      فیلم CD ها کوتاه باشد و پس از معرفی کاندیدا قسمت اعظم آن را مصاحبه‌ها با مردمی تشکیل دهد که شعارهای کاندیدا پاسخ مطالبات آنهاست.

9-      برگه‌های کوچک مستطیل شکل فقط حاوی اسم کاندیدا با چسب 5 سانتی روی درخت‌ها و تیرهای چراغ برق و ... چسبانیده شود.

10-   پارچه نوشته‌های فراوان حاوی حمایت اصناف مختلف تهیه و در معابر پر بازدید نصب شود.

11-   تبلیغات محکم چسبانیده شود تا از گزند باد و باران و احیانا نوچه‌های رقیب در امان باشد.

12-   حداقل در هر خیابان اصلی یک ستاد تبلیغاتی وجود داشته باشد.

13-   سخنرانی‌ها کوتاه و پر شور باشد و همیشه عده‌ای از خودی‌ها برای کنترل جلسه و مقابله با سم‌پاشی‌های احتمالی رقبا همراه با سخنران در مجلس حضور داشته باشند.

* سال 1382 انتخابات مجلس شورای اسلامی.