- 2تا از چکهای بچه های مهد گم شده. دیشب تا صبح نخوابیدم. خدا کنه هرچه زودتر پیدا بشه وگرنه خیلی بد میشه.
- این مدت خیلی فشار کارم زیاد بوده. خدا خودش یه گشایشی بکنه. مثلا همین صبح به خانم دکتر گفتم: <<اگه میشه این پرونده را بدید یکی دیگه بررسی کنه. این طرف اینجا خیلی پارتی داره. نظر کارشناسی من هم با اون چیزی که طرف می خواد زمین تا آسمون فرق داره.>> گفت: نه خودت بررسی کن و نظرت را بده. اصلا خواستی با هم بررسیش می کنیم. با خوشحالی گفتم: <<پس چهارشنبه هماهنگ می کنم با هم بریم.>> رفتم بالا و اومدم دیدم خودطرف اومده. بهش گفتم مگه من به شما نگفتم 4شنبه بیا؟ با چاپلوسی گفت : <خوب ما دلمون تنگ شده بود برا شما!> یه دفعه خانم دکتر گفت: <<آقای مهندس لطفا برید پرونده آقا را بررسی کنید و بیاید.>> با تعجب یه نگاه بهش کردم. اومد نزدیکتر و آرومتر گفت: <<کار امروز را برا فردا نزار.>> آروم با اعتراض گفتم: <<مگه قرار نبود با هم بریم؟>> با یه حالت مثلا دوستانه گفت: <<دیگه منو می خواد چیکار؟>> گفتم: <<من زیر بار زور نمیرما. بعد نگید طرف آشنا بود و باید کارش راه می افتاد؟>> گفت: <<حالا شما برو نظر کارشناسیتو بنویس بعد اگه بنا شد کمکش کنیم من خودم بلدم چیکار کنم.>> تو دلم گفتم: << بله! بعد هم اگه گندش در اومد میرید میگید کی نظر داده؟ مهندس برگ بیدی!>> بعد هم با خود طرف برا راه انداختن کارش از اداره اومدم بیرون و یه راست اومدم خونه! من جهنم مفتی واسه کسی نمیرم.
- ویزیت دکتر و نسخه و غیره هفتاد هشتاد تومنی آب خورده. اما اشکالی نداره. تو خوب بشو فدای سرت. نگران هم نباش این دکتره به همه میگه آسم داری مواظب باش! به علی هم همینو گفته بود. تازه وضع علی خیلی بد بود اصلا با تو قابل قیاس نبود.
- دکتره اولش بد اخلاقی کرده بعد که منشیش گفته ایشون منتسب به مهندس هستند خوش اخلاق شده. اما تو معاینه یه کم حیظ بازی در آورده. امان از دست این صنف دکتر. اون از پول چاپ کردنشون، اینم از معاینه کردنشون.
- آدم تو این مطب ها و بیمارستان ها پارتی نداشته باشه خیلی اوضاعش خرابه ها. فک کنم نتیجه معاینات زمین تا آسمون فرق کنه. پول را که از آشنا و غریبه میگیرن.
- شب اربعینه. فردا زینب است و یک بیابان داغ داغ...

به یاد کربلا دل‏ها غمین است دلا خون گریه کن چون اربعین است